روش از بین بردن بوی بد فاضلاب

روش های مختلف رفع بوی بد فاضلاب در آشپزخانه


اکثر خانم ها از بوی بد فاضلاب آشپزخانه بخصوص در آپارتمان ها شاکی هستند. ولی واقعا علت بوبی بد فاضلاب چیست؟ اغلب مواد غذایی در لوله هل جمع می شود و چون به آن ها دسترسی نداریم میماند و میگندد و باعث می شود بوی بد در ساختمان پخش شود که به هیچ عنوان خوشایند نیستند. اما شما برای رفع بوی بد فاضلاب آپارتمان خود چه راههایی در پیش میگیرید؟؟؟ در مطلب امروز قصد به معرفی برخی راههایی ساده داریم تا به سادگی در منازل خود و بدون استفاده از مواد شیمیایی بتوانید بوی بد فاضلاب آشپزخانه را از بین ببرید. همراه ما باشید. 

استفاده از مخلوط آبلیمو و جوش شیرین برای رفع بوی بد فاضلاب در آشپزخانه

خوبیِ استفاده از عناصر طبیعی آن است که همیشه در دسترس بوده و پس از استفاده می توان از عطر خوش آنها استفاده کرد. یکی از دو عنصری که می توانید به واسطه آن ها بوی بد فاضلاب را از بین ببرید، تهیه مخلوطی از ۴/۱ پیمانه آبلیمو و ۴/۱ پیمانه جوش شیرین است. این مخلوط با واکنش های که از خود ایجاد می کند، در رفع آلودگی و بوی بد بسیار مناسب است، از این رو مایع گازدار را درون لوله فاضلاب بریزید و اجازه دهید چند دقیقه بماند، پس از آن به مدت ۱ دقیقه شیر آب سرد را باز گذاشته و اجازه دهید آب مابقی مواد را از بین ببرد.

استفاده از مخلوط سرکه و جوش شیرین برای رفع بوی بد فاضلاب در آشپزخانه

راه حل طبیعی دیگر استفاده از ۲/۱ پیمانه جوش شیرین و ۲/۱ پیمانه سرکه می باشد. برای این منظور جوش شیرین را داخل لوله ریخته و سپس سرکه را بر روی آن بریزید. نتیجه کار ایجاد مخلوطی گاز دار، اسیدی و قوی بوده که میتواند آلودگی ها را از بین ببرد. این مخلوط باید ۵ دقیقه داخل لوله ها بماند تا واکنش بین اسید و سطح به طور کامل انجام شود. پس از گذر این مدت زمان آب داغ داخل لوله به مدت ۳۰ ثانیه بریزید. دستورالعمل های خانگی با آنکه ضرری ندارند، اما قدرت اثر آنها کمتر از مواد شیمایی می باشد، اگر بوی بد همچنان ادامه داشت راه حل ها را دوباره انجام دهید تا بو رفع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد