خواص و فواید انواع موم های اپیلاسیون

خواص موم زیتون : از بین بردن چین و چروک از جمله خواص روغن زیتون برای پوست است و باعث لطافت و نرمی و شادابی پوست صورت می شود. مواد آنتی اکسیدان خصوصاً ویتامین E موجود در روغن زیتون از ایجاد رادیکال‌های آزاد و فرآیند اکسیداسیون در سلول‌های پوستی و ایجاد سرطان‌های پوست جلوگیری می‌ کند و کمک می ‌کند تا سلول‌های پوست انعطاف‌ پذیری خود را حفظ کرده و عوارض پیری دیرتر ظاهر شود. این موم دارای قدرت چسبندگی 5 برابر موم های معمولی است. عصاره های طبیعی زیتون اضافه شده تحریک پوست را به حداقل می رساند. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موم با عصاره رز اسانس رز از طریق جذب از راه پوست از بوجود آمدن چین و چروک و لکه های پوستی جلوگیری می کند. این موم دارای قدرت چسبندگی 5 برابر موم های معمولی است. عصاره های طبیعی رز اضافه شده تحریک پوست را به حداقل می رساند.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


موم رازیانه : رازیانه گیاهی برای رفع لکه‌های پوستی و کاهش دردهای زنانه می باشد. پاک کننده و ضد عفونی کننده حفظ خاصیت کشسانی پوست و جوان کردن آن آرامش بخش رفع چین و چروک از پوست های پیر از بین بردن کبودی پوست روشن کردن پوست های چرب شادابی و طراوت بخشیدن به چهره های خسته و گرفته کاهش تجمع آب در زیر پوست و در نتیجه جلوگیری از پف کردگی تحریک کننده غدد لنفاوی بدن برای دفع آب اضافی موجود در بافت ها. 4500 گرم  


نحوه مصرف: پیش از استفاده از این موم موضع مورد نظر را با آب و صابون شسته و کاملا خشک نمایید. ابتدا باید این موم را در دستگاه گرمکن مخصوص خشابی قرار داده تا آماده اپیلاسیون گردد.سپس غلطک را در جهت رویش موهای زائد به طور مایل مالیده و پارچه مخصوص اپیلاسیون را روی آن قرارداده و با نوک انگشتان یا کف دست چند ثانیه مالش دهید. سپس با یک دست پوست را کشیده و با دست دیگر پارچه مخصوص اپیلاسیون را در جهت خلاف رویش موها بکشید و در نهایت جهت پاک کردن باقیمانده موم با استفاده از پد مخصوص پاک کننده نیر یا محلول پاک کننده نیر، پوست را به آرامی تمیز نمایید.پس از اپیلاسیون پوست خود را با کرمهای آنتی باکتریال ضدعفونی نمایید. حالا می توانید لطافت و نرمی را به مدت 4 هفته تجربه کنید. 


 موارد احتیاط: دور از دسترس کودکان نگهداری شود. برای پاک نمودن پوست پس از اپیلاسیون با این موم از آب استفاده نشود. از به کار بردن این موم در نقاط حساس و آسیب دیده، شکسته، کبود و سوخته جلوگیری نمایید. همچنین مصرف این محصول روی خال، زگیل و نقاط واریس توصیه نمی گردد. از این موم  تا 2 ساعت پس از حمام ، استخر و یا حمام آفتاب استفاده نکنید. استفاده این محصول برای افراد مسن و دیابتی توصیه نمی شود. خانم های باردار می توانند از این محصول استفاده کنند. در این افراد قرمزی پوست ممکن است شدید تر از افراد عادی نمایان شود. در صورت تمایل می توانید با پزشک خود مشورت نمایید. قبل از مصرف، تست حساسیت را در قسمت کوچکی از بدن انجام دهید و تا 24 ساعت صبر نمایید اگر علائمی دیده نشد ادامه دهید. در صورت بروز حساسیت از ادامه مراحل خودداری نمایید. بعد از مصرف ممکن است پوست شما قدری قرمز شود که مشکلی نیست بعد از مدت کوتاهی برطرف می شود. در صورتیکه تحت درمان مشکل پوستی هستید و یا از داروی خاصی در این خصوص استفاده می کنید پیش از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت نمایید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

موم عسل این گروه از موم ها به دلیل دارا بودن موم زنبور عسل کمک شایانی به کم شدن درد هنگام اپیلاسیون می نماید و موجب نرمتر شدن پوست بعد از اپیلاسیون می گردد. قابل مصرف برای انواع پوست ها عصاره های طبیعی عسل اضافه شده تحریک پوست را به حداقل می رساند. 


 نحوه مصرف: پیش از استفاده از موم سطلی نیر نیر موضع مورد نظر را با آب و صابون شسته و کاملا خشک نمایید. ابتدا باید موم سطلی نیر نیر را در دستگاه گرمکن مخصوص خشابی قرار داده تا آماده اپیلاسیون گردد.سپس غلطک را در جهت رویش موهای زائد به طور مایل مالیده و پارچه مخصوص اپیلاسیون را روی آن قرارداده و با نوک انگشتان یا کف دست چند ثانیه مالش دهید. سپس با یک دست پوست را کشیده و با دست دیگر پارچه مخصوص اپیلاسیون را در جهت خلاف رویش موها بکشید و در نهایت جهت پاک کردن باقیمانده موم با استفاده از پد مخصوص پاک کننده نیر یا محلول پاک کننده نیر، پوست را به آرامی تمیز نمایید.پس از اپیلاسیون پوست خود را با کرمهای آنتی باکتریال ضدعفونی نمایید. حالا می توانید لطافت و نرمی را به مدت 4 هفته تجربه کنید. 


 موارد احتیاط: دور از دسترس کودکان نگهداری شود. برای پاک نمودن پوست پس از اپیلاسیون با موم سطلی نیر نیر از آب استفاده نشود. از به کار بردن موم سطلی نیر نیردر نقاط حساس و آسیب دیده، شکسته، کبود و سوخته جلوگیری نمایید. همچنین مصرف این محصول روی خال، زگیل و نقاط واریس توصیه نمی گردد. از موم سطلی نیر نیر تا 2 ساعت پس از حمام ، استخر و یا حمام آفتاب استفاده نکنید. استفاده این محصول برای افراد مسن و دیابتی توصیه نمی شود. خانم های باردار می توانند از این محصول استفاده کنند. در این افراد قرمزی پوست ممکن است شدید تر از افراد عادی نمایان شود. در صورت تمایل می توانید با پزشک خود مشورت نمایید. قبل از مصرف، تست حساسیت را در قسمت کوچکی از بدن انجام دهید و تا 24 ساعت صبر نمایید اگر علائمی دیده نشد ادامه دهید. در صورت بروز حساسیت از ادامه مراحل خودداری نمایید. بعد از مصرف ممکن است پوست شما قدری قرمز شود که مشکلی نیست بعد از مدت کوتاهی برطرف می شود. در صورتیکه تحت درمان مشکل پوستی هستید و یا از داروی خاصی در این خصوص استفاده می کنید پیش از استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت نمایید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موم آلوئه ورا ( آلوورا ) یا صبر زرد گیاهی است علفی و چند ساله با برگ‌های ضخیم، گوشتی و دراز. حاشیه‌ برگ‌های آن کمی پیچ و خم‌دار و دارای تیغ است. گل‌های آن‌ به‌صورت خوشه‌ای زیبا در انتهای محور ساقه گل‌دار و به رنگ سبز مایل به زرد قرار دارند. 


آلوئه ورا خاص مناطق آفریقایی است که به آن زنبق بیابانی یا صحرایی هم می‌گویند. در برخی کشورها با نام‌هایی چون «گیاه جاودانگی»، «گیاه دارویی»، «گیاه ملکه» و … نامیده می‌شود. نخستین بار مصری‌ها گیاه آلوئه ورا ( آلوورا )را برای درمان زخم‌ها، سوختگی‌ها و عفونت‌ها به کار می‌گرفتند. پس از آنها یونانی‌ها، اسپانیایی‌ها و آفریقایی‌ها به شیوه‌ها و منظورهای مختلف از گیاه آلوئه ورا ( آلوورا ) استفاده می‌کردند. 


از خواص الوورا بر پوست اینکه به پوست شما شادابی طراوت ولطافت ونرمی پوست می بخشد پس شما با یک تیر دو نشان زدید هم موزدایی انجام دادید و به پوست خود این خواص را هدیه کردید امتحان کنید و ببینید این محصول چه اثری دارد و کاملا این محصول گیاهی می باشد.



حاوی ویتامین های E,C,B1,B2,B6 بوده که باعث جوانی، نرمی و براقیت پوست می شود.

 این موم دارای قدرت چسبندگی 5 برابر موم های معمولی است.

 عصاره های طبیعی آلوئه ورا اضافه شده تحریک پوست را به حداقل می رساند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

موم های خشابی : به طور طبیعی از محصولات خام طبیعی تولید می شود. هیچگونه قندی در آن استفاده نشده و مو ها را از ریشه جدا می کند. 3 الی 4 هفته از رشد آن جلوگیری می کند. این گروه از موم ها برای انواع پوست ها مناسب بوده و به دلیل توان چسبندگی بالا به پوست ، مو های کوتاه و غیر قابل مشاهده ای را بر روی پوست وجود دارد کاملا تخلیه می نماید. 

موم خشابی شکلاتی : این نوع از موم ها به دلیل خواص و فواید بیشمار و رایحه خوش شکلات امروزه در تمام دنیا طرفداران خاصی پیدا کرده است . استفاده مداوم از این نوع موم بر کمتر شدن افتادگی پوست و همچنین پیری زودرس آن کمک بسزایی می نماید.

 از دوران مایاها فواید شکلات شناخته شده بود ولی استفاده از آن در آرایش و زیبایی حیرت انگیز است. شکلات پوست را مرطوب و تقویت می کند. نقش جوانسازی و مرطوب کنندگی و تغذیه پوست را دارد. ترکیب جدید و غنی شده از روغن کاکائو و بادام اپیلاسیون نرم و موثر را همراه با پوستی مرطوب و تازه را میسر می سازد که حاوی عطر ملایم می باشد.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اپیلاسیون اهواز

گرمای اهواز یک خودرو را سوزاند+عکس

وانتی که بدلیل بالا بودن شدت گرما و همچنین بالا بودن گرمای موتور در آتش سوخت.


شدت گرمای هوا در ماهشهر خوزستان باعث آتش گرفتن یک خودرو شد. لاستیک این خودرو که در اتوبان اهواز – ماهشهر در حال حرکت بود، به خاطر گرمای زیاد دچار حریق شد که این آتش به سایر بخش‌های  خودرو سرایت کرد. بخش بزرگی از استان خوزستان جلگه است و شهر اهواز نیز در بخش جلگه‌ای جای دارد، ولی کمبود شدید پوشش گیاهی سبب گرمی و خشکی اهواز شده و آن را در رده گرمترین مناطق ایران جا داده است.

مراکز تخصصی کاشت ناخن در اهواز ، بهترین ناخن کارهای اهواز

در این مطلب سعی میکنیم بهترین و مشهورترین ناخن کارهای اهواز را معرفی کنیم . 
اگر کسی از قلم افتاد و شما کارش را قبول دارید در نظرات معرفی کنیم ما بعد از تحقیق به مطلب اضافه می کنیم
نمونه کارهای بیشتر در اینستا :  salon33ahvaz@
مجموعه ای از گران ترین لاک های حرارتی و لاک ژل در دسترس مشتری های کاشت ناخن : 

کاشت ناخن در سالن 33 - کوروش نبش 8 عامری . متخصص دوره دیده و باسابقه 
گارانتی کیفیت و ماندگاری کاشت 

ترمیم بار اول رایگان 

بارهای بعد فقط 25 هزار تومان

ترمیم برای کاشت هایی که جای دیگه انجام بشه 34 هزار تومان
قیمت کاشت میکس پودر و ژل 59 هزار تومان ( ترمیم بار اول رایگان )

09334334300.

------------------------------------------------------
آیدا  ، کاشت ناخن، ترمیم، مانیکور، پدیکور، طراحی و جدیدترین دیزاین های روز 09331333800  محل سالن کوروش
---------------
.ناخن کاشت طراحی
الهام و محل کارش کیانپارس
---------------
کاشتی زیبا وظریف ، محکم بدون آسیب رساندن به صدف ناخن و هوا گرفتگی و قارچ زدگی با برترین برند مواد ریفورما و کینتکس