بهترین و مشهورترین آرایشگاه های زنانه اهواز ، کیانپارس ، کوروش و زیتون


لیست و آدرس بهترین آرایشگاه های اهواز


تبلیغات : سالن 33 - مرکز تخصصی اپیلاسیون و کاشت ناخن در کوروش
09334334300
09331333800
09331333900
شماره موبایل ها را ذخیره کنید . هیچوقت معطل وقت اپیلاسیون نمی شوید .
3 نفر از خوش دست ترین اپیلاسیون کارهای ایران  در این سالن در همه ساعت ها در خدمت شما هستند این مرکز به صورت تخصصیی کار می کند
در این سالن هیچ خدمات آرایشگری دیگری به غیر از اپیلاسیون صورت یا بدن و کاشت ناخن انجام نمی شود . 

آدرس اهواز  کوروش خیابان اصلی عامری .
.
  

قیمت اپیلاسیون کل بدن 48 هزار تومان و تخفیف ویژه جهت مراجعه از سایت 39 هزار تومان
کاشیت ناخن توسط بهترین ناخن کارهای ایران در این سالن انجام می شود . 
 
قیمت کاشت ناخن 90 هزار تومان -  تخفیف ویژه برای مراجعه از سایت 69 هزار تومان 
09331333800
09331333900

حتما هنگام تماس ذکر کنید که از سایت سالن 33 تماس میگیرید تا تخفیف لحاظ شود  . 
--------------------------------------------------

سایر آرایشگاه های مشهور اهواز 

آدرس و شماره تلفن سایه چشم:
اهواز، کیانپارس ،سروش غربی، نبش ایدون،پلاک ٥٠
٣٣٣٣٣٣٤٤


لیلی: پهلوان غربی، نبش خرداد، 
٣٣٦٦٢٨٥-٣٣٦٦٢٨٤


ارایشگاه و سالن زیبایی لى لى
ادرس: کیانپارس پهلوان غربى نبش خرداد

ارایشگاه عروس سرا
ادرس: کیانپارس خ 11 غربی نبش خ خرداد 

پلاک 122 3381023


ارایشگاه نورا 
ادرس: کیانپارس خیابان خرداد بین خیابان نهم و دهم تلفن 3032 


ارایشگاه و سالن زیبایی چهره های عروس
ادرس: کیانپارس خ 6 غربی پلاک 
33903485- 33903486

ارایشگاه سایه چشم
ادرس: کیانپارس خ 3 شرقی 3378009


آرایشگاه پروشات

آدرس کیانپارس فلکه سوم روبروی بازار رضا



ارایشگاه مامانیکو 
ادرس: کیانپارس خیابان 5 غربى فاز 3


ارایشگاه سالن زیبایی و آرایش نگار
ادرس: کیانپارس خ میهن شرقی پلاک 19 
3387049


ارایشگاه سارابانو
ادرس: کیانپارس خ وهابی بین خ 13 و 14 3384455

ارایشگاه فیروزه

ادرس: کیانپارس خیابان 4 غربى 


ارایشگاه گل گندم
ادرس: کیانپارس خ 9 غربی 
پلاک120 3380598



آرایشگاه و سالن زیبایی هجران 


کیانپارس خیابان اسفند غربی نبش وهابی

تلفن : 33335856 و33338814 و09389385689


زیباسرای تو


اهواز، سپیدار، خیابان 31، پلاک 13، زیباسرای تو


تلفن سالن زیبایی اهواز

سالن زیبایی پروانک

تلفن های تماس06134458035 :

آدرس: اهواز ، زیتون کارمندی ، خیابان عباسی سالن پروانک 


مرکز زیبایی ژیکان اهواز

تلفن تماس06133769021 : 

آدرساهواز-خیابان وهابی - بین 5 و 6 کیان آباد - پلاک 72


سالن زیبایی انیس

تلفن تماس: 34448182

آدرسزیتون کارمندی، فلکه پارک، بین صالح پور و کمیل، پلاک 88


زیباسرای تاج محل

تلفن تماس: 34443685

آدرس: زیتون کارمندی، خیابان فروغ، بین زیتون و زیبا، پلاک 63


سالن آرایشی ستاره سربی

تلفن تماس: 32234194

آدرس: خیابان گندمی، بین نادری و کافی


زیباسرای سه بعدی

همراه: 09355963871

نشانی: زیتون کارمندی، خیابان زیبا، نبش فیاض




جهت سفارش طراحی سایت حرفه  ای
 با تضمین رتبه اول گوگل : 


مطالب مشابه : کاشت مژه در اهواز  اکشتنشن مژه اهواز

استقبال گسترده مردم از نرم افزار های آنلاین .. و حالا حسابداری آنلاین

در دنیایی که شما کامپیوتر را روشن نمی کنید مگر اینکه به وب وصل شوید و معمولا کار زیادی با ویندوز و نرم افزار های داخل آن ندارید ،  در دنیایی که برای ترجمه مطالب از گوگل ترنسلیت استفاده می کنید ، فوتوشاپ آنلاین بدون نیاز به نصب وجود دارد ، حتی میتوانید از کورنومتر آنلاین و تقویم آنلاین و اکسل آنلاین استفاده کنید و حتی عکستان را آنلاین میگیرید و میفرستید و هیچوقت نگران پاک شدن اطلاعات در این دنیا نیستید .



دیگر کم کم به فکر می افتید که حساب و کتاب ها و طرف حساب ها و مشتری ها و فاکتور هایتان را هم آنلاین مدیریت کنید . نمیخواهید هر بار سی دی بزارید و نرم افزار نصب کنید و بعد نگران ویروسی شدن کامپیوتر و از دست رفتن اطلاعات باشید . نرم افزار حسابداری آنلاین دبلیو آنلاین ابزاری است که دقیقا به همین منظور درست شده است . اگر نرم افزار های حسابداری تحت ویندوز نیاز به آموزش داشتند و پیچیده بودند کار کردن با دبلیو آنلاین از کار کردن با ایمیل شخصی شما هم ساده تر است . علاوه بر اینکه در هر جای دنیا با وارد کردن یک یوزر پسورد به راحتی میتوانید کل حسابهای طرف حسابها و فاکتور و موجودی انبار خود را ببینید . اگر شما فقط برای دخل و خرج خانه به آن نیاز دارید امکانات فوق العاده ساده و سریعی برای این منظور در دبلیو آنلاین وجود دارد .مهمترین نکته اینکه دبلیو آنلاین یک نرم افزار حسابداری رایگان است 
با یک ثبت نام ساده شروع کنید . نرم افزار حسابداری دبلیو آنلاین را ببینید . 
http://wonline.ir

توزیع سبد کالای رمضان ( یارانه غیر نقدی ) از شنبه

عبدالله جلالی ظهر امروز در نشست خبری که در اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: براساس آیات قرآنی و بر اساس سیره عملی پیامبر گرامی اسلام و سایر ائمه اطهار (ع) یکی از رویکردها و پیام‌های ماه مبارک رمضان رسیدگی به فقرا و ایتام است.


وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی در ماه مبارک رمضان نسبت به اطعام فقرا تلاش ویژه‌ای دارد، بیان کرد: این اقدام نقش موثری در سلامت جامعه دارد و از سویی همه بسترها فراهم است تا خیران و نیکوکاران ضمن بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان از ثواب اطعام به فقرا استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم بیان کرد: این نهاد به عنوان متولی محرومان و ایتام برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد که در قالب مهمان‌خانه الهی تدوین و اجرایی خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از طرح‌ها و برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته طرح اطعام و افطاری نیازمندان در سطح استان قم است که این مسئله به عنوان یکی از سنت‌های حسنه اسلامی محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان نزد خداوند دارای ارزش ویژه‌ای است، بیان کرد: این سنت حسنه در جامعه اسلامی ایران در حال گسترش است و همه ساله شاهد هستیم سفره‌های فراوانی برای اطعام ایتام و نیازمندان پهن می‌شود.

جلالی روش‌های گوناگونی را برای اطعام فقرا از سوی کمیته امداد امام خمینی مورد اشاره قرار داد و گفت: تهیه و توزیع سبد کالا و بن خرید کالا از بهترین شیوه‌های اطعام فقرا و نیازمندان از سوی کمیته امداد امام خمینی است.

وی با تاکید بر اینکه برای اطعام فقرا و نیازمندان از سوی کمیته امداد امام خمینی 18 هزار سبد کالا تهیه شده است، بیان کرد: ارزش این سبدها بر اساس خانوارها میانگین 80 تا 150 هزار تومان پیش‌بینی شده است که در ماه مبارک رمضان بین خانوارهای نیازمند در اهواز توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم ادامه داد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کمک‌های نقدی که برای فقرا اختصاص داده شده است در قالب بن کالا به ایشان بدهیم تا مددکار ان بتوانند مواد غذایی مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته و نظرخواهی انجام شده از نیازمندان،‌ بهترین و مهمترین روش اطعام در ماه مبارک رمضان را در وهله نخست تحویل بن کالا و سبد کالا دانست و بیان کرد: دومین روش برای اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان پهن کردن سفره‌های افطاری است.

جلالی تبیین کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در اماکن عمومی،‌ مساجد و تالارها از فقرا پذیرایی کنند و کمیته امداد نیز بستر را فراهم می‌کند تا مددجویان به محل مورد نظر اعزام شوند.

وی اولویت افطاری دادن را مورد اشاره قرار داد و گفت: فلسفه تحمل گرسنگی و تشنگی در ماه مبارک رمضان درک سختی‌های نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم در پایان توضیح داد: توزیع غذای گرم و طبخ شده به صورت بسته بندی از جمله نذوراتی است که در ماه مبارک رمضان از سوی خیران و نیکوکاران در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد و بین فقرا و نیازمندان توزیع می‌شود.

فروش اینترنتی بلیط والبیال ایران آمریکا لیگ جهانی 29 و 31 خرداد


آدرس سایت بلیط فروشی مسابقه والیبال ایران و آمریکا که در تاریخ 29 و 31 خرداد در تهران  برگزار می شود به زودی از طریق همین وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد . بلیط فروشی تنها از طریق اینترنت صورت می گیرد و تنها با داشتن کارت ملی که در بلیط آمده میتوانید به استادیوم مراجعه کنید .

 حضور بانوان و خانواده ها در استادیوم آزاد است و میتوانند به سایت حسابداری آنلاین مراجعه کرده تا برای تهیه بلیط به صفحه فروش آنلاین منتقل شوید . 

 .

 تیم والیبال ایران مجموعه 6 بازی در تهران خواهد داشت و بلیط فروشی همه بازی ها اینترنتی از طریق سایت معرفی شده در این وبلاگ انجام می گیرد .

مرتضی افجه ای درباره نحوه گرفتن کارت هوشمند گفت: علاقه مندان وارد سایت فدراسیون والیبال می شوند و در قمست کارت هوشمند مشخصات هویتی خود را وارد می کنند تا کارت هوشمند برای آنان ارسال شود. کسانی که کارت هوشمند دارند بلیط با تخفیف خواهند گرفت ، قیمت بلیط برای سایر مردم 20 هزار تومان خواهد بود . با توجه به فروش آنلاین احتمالا از بازار سیاه جلوی استادیوم خبری نخواهد بود . 

 تبلیغ : جهت چاپ فاکتور  فروش  به صورت آنلاین اینجا کلیک کنید تیم والیبال ایران در آخرین بازی قبل از سفر به تهران در دو مسابقه پیاپی تیم روسیه را شکست داد . مسابقه ایران آمریکا ایران لهستان و ایران روسیه در خرداد و تیر 94 در تهران برگزار می شود

7 روش برای کنترل استرس

آیا احساس استرس دارید؟ البته که این‌طور است! اگر خوب دقت کنید مشاهده می‌کنید با تعداد زیادی ضرب‌الاجل کاری، انبوهی از کارها - که البته همه آنها در اولویت هستند! - و دغدغه اینکه کارهای خود را با کیفیت مناسب انجام دهید، مواجه هستید. این طبیعت زندگی مدرن است. این غیرممکن است که شغلی را پیدا کنید که افراد در طول روز در آن با استرس‌های مکرر دست به گریبان نباشند. تفاوت افرادی در اینجا تنها نحوه مواجهه آنها با استرس است و اینکه چگونه بر آن غلبه می‌کنند.

گزارشی که مجمع جهانی اقتصاد در سال 2014 ارائه داده است، نشان می‌دهد رتبه ایران از نظر سطح استرس افراد از میان 122 کشور، رتبه 117است. بدون شک، بالا بودن سطح استرس تاثیر مستقیم در میزان بهره‌وری افراد در سازمان‌ها دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد پراسترس در زمینه‌های زیر در سازمان دچار چالش‌های جدی هستند:

• مدیریت زمان

• ارتباطات میان فردی

• تمرکز بر کارها

• سلامتی جسمی و روانی

در این نوشتار، مجموعه اقدامات اثربخشی که می‌تواند برای غلبه بر استرس به شما کمک کند، ارائه می‌شود.   

1. با خود مهربان باشید. مهربان بودن با خود، در حقیقت آسان گرفتن است. اگر گاهی اشتباهی می‌کنید و در کار خود نارسایی‌هایی دارید، خود را به‌طور مداوم سرزنش نکنید. مطالعات نشان می‌دهد افرادی که بیش از دیگران با خود مهربان هستند، شادتر، خوش‌بین‌تر و با کمترین میزان استرس و افسردگی زندگی می‌کنند، البته این خیلی تعجب آور نیست اما شاید باور این موضوع دشوار باشد که این‌گونه افراد در اغلب اوقات موفق‌تر عمل می‌کنند. بسیاری از ما این‌گونه فکر می‌کنیم که برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب کاری، باید به خود سختی فراوان بدهیم، اما مطمئن باشید کسانی که چنین باوری دارند 100 درصد اشتباه می‌کنند.

2. تصویر بزرگ (big picture) خود را به خاطر داشته باشید. معمولا در اغلب مواقع برای انجام هرکاری که قصد انجام آن را دارید، راه حل‌های دیگری هم هست. وقتی شما «تصویر بزرگ» خود را به ذهن بسپارید، انرژی لازم برای گذر از استرس‌های ناشی از مسائل کوچک روزمره را در خود خواهید داشت.

3. روی کارهای روزمره خود تکیه کنید. اگر از شما سوال شود که بیشترین دلایل بروز استرس در شما چیست؛ احتمالا مواردی چون ضرب‌الاجل‌های کاری، بالا بودن حجم کاری یا رئیس بداخلاق خود را نام می‌برید. شما احتمالا در لیست عوامل استرس زای خود«تصمیم گرفتن برای انجام کارها» را از قلم خواهید انداخت. این در حالی است که یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد استرس «تصمیم‌گیری» است. هربار که می‌خواهید فرد جدیدی استخدام کنید، زمانی مناسب برای مذاکره با رئیس خود هماهنگ کنید یا حتی لباسی برای خرید انتخاب کنید، شما در معرض استرس هستید! بنابراین یکی از اقدامات موثر برای کاهش استرس، کم کردن تعداد تصمیم گیری‌های روزانه و تکیه بر کارهای روزمره است. باراک اوباما اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود:«اگر دقت کنید من اغلب مواقع پیراهن آبی یا خاکستری می‌پوشم، چرا که تصمیم گیری در این مورد علاوه‌بر ایجاد استرس، از من انرژی می‌گیرد!»

4. حداقل 10 دقیقه از روز را به خود اختصاص دهید. اگر بدانید با اضافه کردن یک افزودنی به باک خودرو خود، می‌توانید 100 کیلومتر بیشتر حرکت کنید، به احتمال زیاد از آن استفاده خواهید کرد، البته حتی اگر خودرو شما نیز با این روش بیشتر حرکت نکند، مطمئن باشید با در نظر گرفتن روزانه حداقل 10 دقیقه برای خود، خواهید توانست بر استرس‌های روزانه غلبه کنید. در این زمان سعی کنید کاری را انجام دهید که برای شما لذت بخش، سرگرم‌کننده یا آرامش بخش است.

5. لیست اقدام روزانه to do list داشته باشید. یکی از روش‌های مناسب برای کاهش سطح استرس، تهیه فهرست اقدامات روزانه است. حدود 200 مطالعه مختلف درباره مواردی چون رژیم‌های غذایی، ورزش و مدیریت زمان نشان می‌دهد که استفاده از این روش به کسب نتیجه بسیار کمک می‌کند.

6. به پیشرفت اقدامات خود توجه کنید. این بسیار مهم است که از تمام چیزهایی که بتواند احساسات، انگیزه و برداشت شما را نسبت به وضعیت پیشرفت اقدامات شما بهبود دهد، توجه کنید. برد‌های سریع و کوچک(quick & small wins) نقش مهمی برای ایجاد اطمینان خاطر در افرادی دارد که بطور مداوم در معرض استرس قرار دارند.

7. بدانید چه موقع«خوش بینی» یا «بدبینی» برای شما کارآیی دارد. برای بسیاری از ما، ماندن در وضعیت خوش بینی بسیار دشوار است، اما باید به خاطر داشته باشیم، خوش بینی همیشه برای بهبود اوضاع به‌کار نمی‌آید. گاهی اوقات خوش‌بینی موجب می‌شود تا از درک واقعیت غافل شده و اوضاع را از وضعیت هشدار به بحرانی یا بدتر از آن برسانیم. بنابراین همیشه مراقب حالت«خوش بینی» و «بدبینی» خود باشید. به خاطر داشته باشید استرس، به‌طور مستقیم کیفیت زندگی شخصی و زندگی کاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد، شاید به همین خاطر است که به درستی یکی از مهارت‌های ده گانه معرفی شده توسط سازمان بهداشت جهانی، مهارت مقابله با استرس است، بنابراین برای تقویت این مهارت هرچه زودتر اقدام کنید.