مسافران پرواز ماهشهر وزن‌ کشی شدند


شرکت هواپیمایی زاگرس مسافران پرواز ماهشهر را در اقدامی غیر معمول پیش از سوار شدن به هواپیما وزن‌کشی کرد.

شرکت هواپیمایی زاگرس در اقدامی عجیب و غیر معمول مسافران پرواز ماهشهر را پیش از سوار شدن به هواپیما به وسیله ترازو وزن‌کشی کرد.

یکی از مسافران این پرواز اظهار کرد: مسافران پرواز 4065 شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد ماهشهر امروز با پدیده جدید و عجیبی به نام وزن‌کشی مواجه شدند.

وی ادامه داد: در این اقدام قابل تأمل، ترازویی در درب خروج سالن ترانزیت قرار گرفته بود و مسافران این پرواز را بالاجبار وزن کرده و با صدای بلند وزن آنها را اعلام و فرد دیگری از کارکنان شرکت هواپیمایی زاگرس وزن‌ها را یادداشت می‌کرد.

اهواز
وی با بیان اینکه کادر شرکت هواپیمایی زاگرس علت این اقدام را گرمای هوا اعلام کردند، افزود: برخی مسافران به این اقدام عجیب اعتراض کردند اما هیچ فایده و نتیجه‌ای در بر نداشت.

این مسافر پرواز ماهشهر خاطرنشان کرد: این در حالی است که پرواز مورد اشاره با حدود 25 مسافر یعنی بسیار کمتر از ظرفیت قانونی و مجاز خود در برنامه پرواز قرار گرفته بنابراین هیچ اضافه باری نیز وجود نداشته است.


وی اضافه کرد: امیدوارم با رسانه‌ای شدن این موضوع از تکرار اینگونه رفتارهای زشت و زننده و غیر معمول جلوگیری شود.

نگاهی به فیلم سینمایی در دنیای تو ساعت چند است در سینما ساحل اهواز


فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» نخستین فیلم صفی یزدانیان به شمار می ورد. زهرا حاتمی، علی مصفا و لیلا حاتمی از بازیگران این اثر سینمایی هستند و فردین صاحب زمانی  نیز تدوین این اثر سینمایی را به عهده داشته است.

داستان فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» درباره شخصیتی به نام گلی است که بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک‌باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفر کند. علی مصفا و لیلا حاتمی بازیگران اصلی فیلم هستند.


این فیلم در سینما اهواز به روی پرده رفت 

سینما ساحل اهواز

کلیپ عذرخواهی احسان علیخانی مجری ماه عسل به خاطر دعوت الهام عرب مدلینگ عروس / پزر عروس

 

احسان علیخانی در برنامه ماه عسل برای دعوت از یک مدلینگ ( پزر )از مردم عذرخواهی کرد

ضمنا به حاشیه های پیش آمده در شبکه های اجتماعی در مورد خودش پاسخ گفت

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

ویترین این روزهای فروشگاه‌ها پر است از ست‌هایی که آمده‌اند تا تابستان را با شما سر کنند؛ اگر شما هم هنوز فکری به حال تیپ تابستانی‌تان نکرده‌اید در این مطلب با ما همراه باشید. این گزارش نگاهی است به ست‌هایی که این روزها می‌توانید سراغ‌شان را از فروشگاه‌های مختلف بگیرید؛ پس پیشنهاد می‌کنیم بی‌گدار به آب نزنید و قبل از خرید، انتخاب‌های‌تان را همین‌جا انجام دهید. 
 
اسپرت‌تر شوید

خرید کت لی

یک کت جین قابلیت ترکیب شدن با هر رنگی را دارد و برای تابستان چه انتخابی بهتر از نارنجی است. فقط یادتان باشد اضافه کردن کت جین ست شما را به ستی اسپرت‌تر تبدیل می‌کند که در دورهمی‌ها قابل استفاده است. این مدل کت را میتوانید از تی تی 5 تهیه کنید. حدود قیمت: 300هزار تومان 

انتخاب همیشگی

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

چنین ست اسپرتی را شما برای یک روز خوشگذرانی و تفریح با دوستان و آشنایان انتخاب می‌کنید، پس ترسی برای انتخاب شلوار نداشته باشید. هر مدل شلوار جینی با این ست هماهنگی دارد. برای پیدا کردن این شلوار سری به فروشگاه تی تی 5 بزنید. حدود قیمت: 170هزار تومان 

رنگ و لعاب دهید

گوشواره قرمز

نکته این است که با انتخاب یک جفت گوشواره نارنجی تاکید را بر رنگ  ست بیشتر می‌کنید. ساده بودن این ست دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از گوشواره‌های بزرگ استفاده کنید. فروشگاه تی تی 5 برای پیدا کردن این گوشواره  یادتان نرود. حدود قیمت: 40هزار تومان 

سادگی را بشکنید

تاپ زنانه قرمز

روزهای تابستان، بهترین زمان برای پوشیدن بلوزهای نازک و خنک است. این بلوز نارنجی با دوخت اسپرتش برای ست شدن با شلوار جین انتخاب خوبی است.  فروشگاه تی تی 5 را برای پیدا کردن این بلوز یادتان نرود. حدود قیمت: 90هزار تومان 

خوش‌پوشی را تضمین کنید

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

انتخاب کیف‌های فانتزی با سنگ‌های رنگی به زیبایی این ست اضافه می‌کند. برای این ست اسپرت دنبال کیف‌های آنچنانی نباشید. یک کیف کوچولو و فانتزی با این ست هماهنگی بیشتری دارد. می‌توانید مدل این کیف شیک را در فروشگاه تی تی 5  ببینید. حدود قیمت: 100هزار تومان 

مناسب روحیات دخترانه

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

این صندل از طرح‌های تابستانه برند H&M و کاملا مناسب با روحیات خانم‌هایی است که ساده اما متفاوت پوشیدن را دوست‌ دارند.  این کفش زیبا را می‌توانید از فروشگاه تی تی 5 تهیه کنید. حدود قیمت: 118هزار تومان 

برازنده شماست

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

این هم یک پیشنهاد برای خانم‌هایی که نمی‌توانند از لباس مشکی دل بکنند. این پیراهن در عین شیک بودن راحت است و می‌توانید در موقعیت‌ها و برنامه‌های مختلف از آن  استفاده کنید. این لباس از دورهمی‌های همیشگی تا ‌مهمانی‌های بزرگ قابل استفاده، شیک و برازنده است.

شیک و کلاسیک

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

 این کفش یکی از مدل‌های کلاسیک و همیشگی برند breshka است که با وجود تولید چندین ساله‌اش هر سال طرفداران بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص که طراحان این برند هر سال با طرح تازه‌ای علاقه‌مندان به این مدل را مجذوب خودشان می‌کنند. یادتان باشد این کفش  به اندازه زیبایی‌اش راحت نیست. حدود قیمت:250هزار تومان 

فانتزی باشید

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

گردی از رنگ طلایی روی این ست پاشیده شده است پس برای انتخاب زیورآلات باید سراغ رنگ طلایی بروید.  برای چنین ستی که طرح و مدل خاصی ندارد، اکسسوری در رنگ طلایی انتخاب کنید تا تک‌رنگ و ساده بودن این ست را بشکند.

فانتزی باشید

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

گردی از رنگ طلایی روی این ست پاشیده شده است پس برای انتخاب زیورآلات باید سراغ رنگ طلایی بروید.  برای چنین ستی که طرح و مدل خاصی ندارد، اکسسوری در رنگ طلایی انتخاب کنید تا تک‌رنگ و ساده بودن این ست را بشکند.

شیک‌پوشی با چشم‌های گربه‌ای

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

شرکت دولچه‌اند گابانا عینکی زنانه با شیشه‌ای گربه‌ای و رنگ طلایی امسال به بازار عرضه کرده که مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. ما این عینک زیبا را با این ست به شما معرفی کردیم تا بتوانید خوش‌پوشی خود را کامل کنید. 

کوچک اما جذاب 

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

برای این ست بی‌خیال کیف‌های بزرگ مشکی شوید چون باعث تیره و غمگین به نظر رسیدن ست تابستانی شما می‌شود. برای کفش‌های مشکی‌تان از کیف کوچک و کلاسیک با سگک طلایی استفاده کنید. 

ظاهری متفاوت‌تر از همیشه 

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

شلوار مشکی ساده همیشه می‌تواند برای هر شرایط و مکانی گزینه مناسبی باشد. این شلوار با پاچه‌های پاکتی، ست شما را تکمیل می‌کند و با رنگ کاملا هماهنگ می‌تواند لبخند را روی لبان شما بیاورد. 

ساده و اسپرت

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

آقایان خوش‌سلیقه که حواس‌شان به همه چیز است برای این مجموعه هماهنگ، این ساعت مشکی را حتما در سبد خرید خود و در کنار این لباس‌ها قرار می‌دهند.  

تیپ اسپرت‌تان را تکمیل کنید

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

کفش سفید همیشه بهترین انتخاب بوده، هم به‌دلیل رنگش که با هر رنگ و مدلی هماهنگی دارد و هم به‌دلیل طرح مناسبی که این نمونه دارد. با پوشیدن این کفش کتانی سفید هماهنگی لباس اسپرت‌تان تکمیل می‌شود. 

کوله پشتی؛ مد امسال آقایان

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

پیشنهاد طراحان کیف برای آقایان چیست؟ تمرکز امسال طراحان برای آقایان جوان کوله‌پشتی‌ است. سادگی و کاربردهای فراوانی در این کیف پیدا می‌شود، پس دیگر جای بحثی برای انتخاب کیف باقی نمی‌ماند. 

خنک بپوشید

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

طبق معمول هر سال، امسال هم تی‌شرت‌های خنک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. سعی کنید همیشه در کمدتان چند تا تی‌شرت خنک داشته باشید. 


بازگشت  بیلرسوت 

چگونه لباسهایمان را ست کنیم

دوست داشته باشید یا نداشته باشید در تابستان 2015 شلوارهای بیلرسوت به بازار می‌آیند. راحتی و گشادی اولین ویژگی چشمگیر این مدل شلوارهاست. هرچند شلوارهایی نیستند که همه جا استفاده شوند ولی وقتی در مدل‌های کمپانی‌های معتبری چون ماوی دیده می‌شوند، مدل‌های خیلی بدی نیستند.

طرز تهیه چند مدل کیک موز و گردو

شکر : ١و ١/٢ پیمانه

روغن مایع : ١ پیمانه
تخم مرغ : ٣ عدد
وانیل : ١/٤ قاشق چای خوری
موز : ٢ عدد
آرد : ٢ پیمانه
شیر : ١/٢ پیمانه
بکینگ پودر : ١/٢ قاشق مربا خوری
گردو : ١/٢ پیمانه
دارچین: ١ قاشق مربا خوری

شکر و روغن مایع رو با همزن خوب می زنیم ، بعد تخم مرغ ها رو یکی یکی اضافه می کنیم و بعد از اضافه کردن هر تخم مرغ ، خوب بهم می زنیم ...سپس وانیل رو می ریزیم ...، سپس موزهای خرد شده رو ریخته و به هم زدن ادامه میدیم ....
همزن رو کنار میذاریم ، مخلوط بکینگ پودر، دارچین و آرد رو با شیر رو به تناوب اضافه می کنیم و آرام هم می زنیم ....
در انتها گردو رو در کمی آرد می غلتونیم ، این کار برای اینه که گردوها ته نشین نشه و نسوزه و بعد گردوها رو به مخلوط کیک اضافه می کنیم و در قالب مورد نظر می ریزیم..
فر ١٧٥ درجه به مدت ٤٥ دقیقه....
این کیک بسیار نرم و لطیفه ، نوش جونتون .....زری
Photo: کیک موز و گردو شکر : ١و ١/٢ پیمانه روغن مایع : ١ پیمانه تخم مرغ : ٣ عدد وانیل : ١/٤ قاشق چای خوری موز : ٢ عدد آرد : ٢ پیمانه شیر : ١/٢ پیمانه بکینگ پودر : ١/٢ قاشق مربا خوری گردو : ١/٢ پیمانه دارچین: ١ قاشق مربا خوری شکر و روغن مایع رو با همزن خوب می زنیم ، بعد تخم مرغ ها رو یکی یکی اضافه می کنیم و بعد از اضافه کردن هر تخم مرغ ، خوب بهم می زنیم ...سپس وانیل رو می ریزیم ...، سپس موزهای خرد شده رو ریخته و به هم زدن ادامه میدیم .... همزن رو کنار میذاریم ، مخلوط بکینگ پودر، دارچین و آرد رو با شیر رو به تناوب اضافه می کنیم و آرام هم می زنیم .... در انتها گردو رو در کمی آرد می غلتونیم ، این کار برای اینه که گردوها ته نشین نشه و نسوزه و بعد گردوها رو به مخلوط کیک اضافه می کنیم و در قالب مورد نظر می ریزیم.. فر ١٧٥ درجه به مدت ٤٥ دقیقه.... این کیک بسیار نرم و لطیفه ، نوش جونتون


*********************************************************************


مواد لازم:

آرد 16 قاشق غذا خوری سر پر
شکر 16 قاشق غذا خوری سر پر
روغن مایع 12 قاشق غذا خوری
شیر یا آب 20 قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر 2 قاشق چایخوری
وانیل ¼ قاشق چایخوری
اسانس موز 3 قطره
نمک 1/8 قاشق چایخوری
تخم مرغ 4 عدد

 کیک موز و گردو فوری و خوشمزه

 طرز تهیهبرای درست کردن این کیک در عرض نیم ساعت اول کاری که می کنید روشن کردن فرتون هست و بعد تمام مواد خشک رو با هم مخلوط کرده و ویسک کنید تا کمی هوا دهی بشه. مایل بودید میتونید الکم کنید تا بهتر بشه.

 آرد و شکر و وانیل  و نمک و بیکینگ پودر رو توی یه کاسه با هم مخلوط کنید و حالا تما مواد خیس رو بهش اضافه کنید تخم مرغها و آب یا شیر و روغن رو بریزید

و با یک قاشق تند تند هم بزنید تا یکدست بشه. اسانس موز هم اگه داشتید بهش بزنید تا خوش عطر تر بشه کیکتون.
یادتون باشه همیشه توی کیک ها و شیرینیها باید اون قسمت سفیدی اضافه توی تخم مرغهاتون رو ازش جدا کنید تا بوی ضخم نده کیکتون.

انقدر با قاشق هم بزنید تا موادتون گلوله نداشته باشه و یکدست بشه.


حالا دو سه تا دونه موز بردارید و حلقه کنید و مایه کیک رو توی قالب مستطیلی 20 در 30 که کفش کاغذ روغنی انداختید بریزید و روش موزها رو بچینید و لابه لاشم تکه های گردو بپاشید .


حالا بگذارید طبقه وسط فرتون که حالا 10-12 دقیقه ای هست که گرم شده و حدود 20 تا 30 دقیقه بسته به حرارت فرتون بهش زمان بدید تا بپزه .

***************************************************************

مواد لازم :

آرد ......................................................2 پیمانه

موز ........................................................3 عدد

شیر ...................................................یک پیمانه

کره ......................................................100 گرم

تخم مرغ ..................................................3 عدد

روغن مایع ......................50 گرم (یک چهارم پیمانه)

شکر....................................................یک پیمانه

گردو خرد شده.....................................نصف پیمانه

بکینگ پودر ................................2 قاشق مرباخوری

وانیل ..............................یک چهارم قاشق چایخوری

 

طرز تهیه :

ابتدا روغن مایع و کره را باهم مخلوط کرده و شکر را هم افزوده و خوب هم می زنیم تا به رنگ کرم در آید و یکدست شود


سپس تخم مرغ  را به همراه وانیل افزوده و خیلی زیاد هم می زنیم تا مایه کاملا یکدست و روان گردد


در مرحله بعد شیر را نیز اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم


سپس موز خرد شده و گردو را داخل مواد قبلی می ریزیم (البته من گردو کم داشتم نصفش رو بادام خرد شده اضافه کردم ) و در حد مخلوط شدن قاطی می کنیم


سپس در یک ظرف خشک آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و 3 بار الک می کنیم و بعد از الک کردن کم کم به مایه اضافه کرده تا آرد گلوله گلوله نشود


بعد در قالب مورد نظر ریخته و در فر 190 درجه سانتیگراد طیقه وسط به مدت 35 دقیقه طبخ می کنیم


 نکات مهم :

  1. اگر قالبتان سیلکون یا تفلون بود فقط چرب کردن کافی است در غیر اینصورت نیاز به استفاده از کاغذ روغنی نیست ظرف آلومینیمی تان را خوب با کره یا روغن مایع  چرب کرده بعد آرد پاشی کنید مطمئن باشید بهتر از تفلون و ظروف نچسب عمل خواهد کرد
  2. این کیک زیاد پف نمی کند چون موز یک کمی سنگینش می کند
  3. به جای کره می توانید روغن جامد را جایگزین کنید
  4. اگر گردو نداشتید می توانید از انواع مغز مثل بادام و پسته و ...استفاده کنید
  5. هرگز به هنگام پخت کیک ها  در فر را باز نکنید چون باعث خوابیدن پف کیک ها می شود

**********************************************************************