تور مستقیم اهواز استانبول و اهواز دبی + بلیط ارزان

آژانس اکسین گشت اهواز نماینده رسمی هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در استان خوزستان
تور استانبول ویژه خرداد 94
....................................................................................................................
شماره همراه اختصاصی آژانس : 6137519 0916
تلفن بخش تور ، ویزا و فروش پرواز های خارجی :
تور و ویزا ( خانم عامری ) : 33022209 - 061
فروش خارجی ( خانم رضاپور ) : 33922293 -061
همچنین شما می توانید از طریق شبکه اجتمایی WhatsApp و با شماره 09161185071  با مدیر آژانس (جناب آقای وحید خادمی) در ارتباط باشید.
ساعت پاسخ گویی از طریق همراه اختصاصی آژانس (6137519 0916) :
در تایم اداری از ساعت 8 صبح الی 13 
و بعد از ظهر ها ساعت 17:30 الی 20:30                                                    
اکسین گشت اهواز : 09-06133922201          آدرس : اهواز - کیانپارس - نبش خیابان هفتم شرقی
....................................................................................................................
                              پرواز ترکیش از فرودگاه اهواز
                              ترکیش ایرلاین در فرودگاه اهواز
مسافرینی که قصد تهیه بلیط و تور اهواز به آنتالیا و سفر به سواحل زیبای کشور ترکیه (تور ترکیه) را دارند. جهت راهنمایی با شماره های درج شده بالا تماس حاصل فرماییند.
همانطور که می دانید هیچ گونه پروازی از فرودگاه امام تهران بطور مستقیم به آنتالیا انجام نمی شود و پروازها در فرودگاه اسپارتای کشور ترکیه و یا شهر ازمیر فرود می آیند که پس از طی مسافت زمینی چند ساعته در نهایت خود را به آنتالیا می رسانند.
تهیه تور و بلیط اهواز به آنتالیا از طریق استانبول این امکان را به شما می دهد تا با پرواز مستقیم ترکیش ایرلاینز به فرودگاه اصلی آنتالیا سفر تفریحی خود را آعاز کنید. تفاوت هزینه اینگونه سفر ناچیز خواهد بود اما آرامش و لذت بیشتری برای خود و خانواده تان به همراه دارد.
همچنین شما می توانید برای تهیه بلیط و یا تور مسقیم اهواز استانبول یا به سرتاسر کشور ترکیه از جمله شهرهای مهم توریستی ( کوش آداسی ، آلانیا ، آدانا ، بدروم و سواحل زیبای مدیترانه) با شماره های درج شده در این سایت تماس حاصل فرمایید.

این صفحه بطور اختصاصی توسط وحید خادمی مدیر و صاحب امتیاز آژانس اکسین گشت مدیریت می شود ایشان که نقش اساسی و اصلی در ورود هواپیمایی ترکیش ایرلاین به بازار اهواز ایفا کردند با در اختیار داشتن کادری مجرب و تحصیل کرده آماده ارائه تجربیات خود در زمینه صدور بلیط پرواز به شما مسافرین عزیز و ارجمند می باشد.

تور اهواز استانبول
اتصال به بیش از 270 نقطه در جهان از جمله آمریکای شمالی و شمال اروپا تحولی عظیم را در استان خوزستان بوجود آورده و با ورود توریست و گردشگران سایر کشورها نقطه عطفی در بازار گردشگری خوزستان بحساب می آید.
این پرواز حتی از پروازهای ترکیش ایرلاین در فرودگاه امام نیز کیفیت بالاتری دارد مقصد ایرباس مدرن 321 ترکیش ایرلاین ترمینال اصلی فرودگاه آتاتورک است.
مسافرین خوزستانی و میهمانان و عزیزان آنها دیگر لازم نیست ساعتهای طولانی را در فرودگاه امام سپری کنند بلکه با یک توقف کوتاه یک ساعته در استانبول به بیش 270 نقطه از جهان از جمله فرودگاههای معتبر آمریکای شمالی و شمال اروپا دسترسی خواهند داشت.
در صورت تداوم درخواست برای این مسیر پروازی زمینه حضور سایر ایرلاین های بین المللی در فرودگاه اهواز پدید خواهد آمد و اقتصاد و صنعت گردشگری خوزستان وارد دوره تازه ای خواهد شد.

آژانس هواپیمایی اکسین در سال 1375 در اهواز تأسیس گردید. این آژانس با برخورداری از نمایندگی هواپیمایی کاسپین و راه اندازی پنج پرواز از اهواز به دبی ماهیانه 1000 مسافر را در این مسیر جابجا نمود که به عنوان اولین پرواز خارجی فرودگاه اهواز پس از انقلاب اسلامی به حساب می آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد