قیمت گران بلیط کنسرت احسان خواجه امیری اهواز


احسان خواجه امیری در ۷ آبان ماه سال ۱۳۶۳ در خانواده‌ای هنرمند در تهران به دنیا آمد. پدرش استاد «ایرج» از سر آمدان موسیقی اصیل و آواز بود که بر شکوفایی و پرورش احسان تاثیر بسزایی داشته است. احسان از شش سالگی با نوازندگی ویولن آشنا شد و آواز را نزد پدرش آموخت. او با اجرای ترانه «جان بابا» همراه با پدر خود وارد دنیای موسیقی شد. او در سال ۱۳۸۰ در سن ۱۷ سالگی اولین آلبوم خود به همراهی پدرش را با نام «من و بابا» منتشر کرد. احسان با اجرای ترانه «هرچی آرزوی خوبه» در زمستان ۱۳۸۳ در میان مردم شناخته شد، در پی آن راه یافتن احسان به صدا و سیمای ایران او را به خواننده‌ای مطرح در ایران تبدیل کرد. احسان دومین آلبوم خود با نام «برای اولین بار» را که ترانه «برای آخرین بار» یکی از ترانه‌های آن بود، در سال ۱۳۸۴ به بازار عرضه کرد.

اولین کنسرت او در سال ۸۴ در کیش برگزار شد، تا کنون کنسرت‌های موفقی در شهرهای مختلف ایران برگزار کرده است، کنسرت او در سال ۸۶ در هفت سانس در تالار وزارت کشور مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

در رمضان ۸۷ آهنگسازی برای سریال «مثل هیچ‌کس» را به عهده گرفت. برخلاف میوه ممنوعه برای ساخت موسیقی این مجموعه فرصت بیشتری در اختیار داشت. فضای این سریال اقتضاء می‌کرد موسیقی هم فضای سنتی داشته باشد. . آلبوم چهارم احسان خواجه‌امیری، فصل تازه، در بهمن ماه ۸۷ منتشر شد. این آلبوم با وجود داشتن ملودی و تنظیم قوی در حد انتظار، مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت اما مانند سایر آثار او به فروش بالایی دست یافت.

کنسرت خواجه امیری  20 و 21 بهمن ماه در سینما حلال اهواز اجرا خواهد شد قیمت بلیط این کنسرت از 65000 تومان تا 105000 تومان در نظر گرفته شده و مراکز فروش بلیط کنسرت کلیه کافی نت های سطح شهر میباشد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد