آغاز تبلیغات گسترده فروشندگان ماشین های پلاک اروند در اهواز



قرار بود تحریم ها که تمام شود قیمت خودرو پایین بیاید . آسان شدن تبادل پول با خارج و راحت شدن وارد کردن قطعات و افزایش میزان دلار در داخل کشور و از همه مهمتر همکاری کردن شرکت های خودروسازی اروپایی همه میتوانست موجب کاهش قیمتها شود . حداقل توقع اینطور بود .
 در مورد واردات خودروهای خارجی نیز دو دلیل توقع کاهش قیمت ها را موجب میشد . یکی افزایش میزان دلار در داخل کشور با توجه به آزاد شدن دلارهای ایران و دیگر قصد ایران برای پیوستن به سازمان تجارت جهانی که میتوانست کاهش تعرفه ها را به دنبال داشته باشد . 
در حال حاضر در بازار منطقه آزاد اروند که خبر خاصی مشاهده نمی شود هرچند جنب و جوش برای واردات خودرو بسیار بیشتر شده است و بسیاری از وارد کنندگان خودروهای پلاک اروند ، که پیش از این از بازار اتومبیل کنار کشیده بودند و دست به تبلیغات و بازاریابی نمی زدند تبلیغات گسترده و بازاریابی را آغاز کرده اند . بازار خرید خودرو اروندی اهواز  در حال حاضر شاهد بیلبردهای بزرگیست که شرکت های مختلف سعی دارند با توسل به آنها در شهر برای خود برندی دست و پا کنند . صدرا خودرو ، اوکسین خودرو ( راهبر صنعت اکسین ) پارس خودرو اهواز ، اروند خودرو زیبایی اهواز و ده ها برند دیگر در شهر خود نمایی می کنند . 
نمایشگاه اتومبیل کوت عبدالله نیز به شدت فعال شده است . چند مدل ماشین پلاک اروند جدید که تا به امروز در خوزستان دیده نمی شد الان در نمایشگاه حضور  دارد . حتی پای دی اس این اتومبیل لوکس فرانسوی به اهواز از شده است . 

تعداد خریداران اما چندان  تفاوتی نکرده است ، آنهایی که قصد خرید ماشین دارند بیشتر ترجیح می دهد خودرو داخلی بخرند چون ماشین های خارجی پلاک اروند همچنان با مشکل تردد در کشور روبرو هستند . به ماشین های بالای 2500 سی سی هم که اصلا اجازه تردد نمی دهند . 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد