خرید پودر کلاژن بهترین مارک در دنیا

کلاژن خوراکی

رازهای زیبایی بدن و پوست زنان و مردان کشف شد !مکمل کلاژن پریدا آلوفیکا (Prida Alofica collagen ) عصاره ای ازگیاهان و میوه های طبیعی و ارگانیک می باشد که در شرایط طبیعی و فاقد کودهای شیمیایی پرورش داده شده اند. ترکیب ایجاد شده، به درمان و رفع بسیاری از مشکلات جسمی وروحی در زنان و مردان کمک می کند و برای داشتن پوستی زیبا،درخشان و موی زیبا و طبیعی فرمول سازی شده است.
این محصول یک نوع مکمل غذایی در قالب پودر می باشد که ارزش تغذیه ای بالایی دارد و سرشار از ویتامینهای مختلفی می باشد که از گیاهان بومی اندونزی ، هند و دیگر کشورهای گرمسیری تهیه شده است . کلاژن پریدا آلو فیکا دارای ترکیبیاتی شامل : آلوئه ورا،کلاژن دریایی هیدرولیز شده از یک نوع ماهی خاص ( معروف به سلطان ضد پیری) ال گلوتاتیون(تهیه شده از یک نوع سبوس L.Glutathione(،موریندا Morinda،آستاکستانتین Astaxtantin ، پوراریا میریفیکا Pueraria Mirifica ، گیلاس آسلورا Acelora Cherry ) منبع غنی ویتامین C و مواد موثره فیتونوترونها برای اثر بخشی این ویتامین ) تمولاواک Temulawak ) گونه ای از خانواده زنجبیل که یک ضد پیری قوی بوده و کارایی اش 300 برابر بیشتر از ویتامین E می باشد ) ، توت هندی Mengkudu ( گونه ای از خانواده قهوه می باشد ) ، گوجه فرنگی و پرتقال سوئیسی می باشد.
چرا به مصرف پودر کلاژن نیازمندیم ؟کلاژن یک پروتئین و ضد پیری قوی ای هست که در حفظ، درخشش ، روشن وجوان تر شدن پوست نقش مهم واصلی ایفا می کند . پودر کلاژن همچنین در جهت سوخت چربیها و مدیریت پروسه ی کاهش وزن به سوخت و ساز بدن کمک می کند.
در طول زمان، به دلیل فاکتورهای محیطی و کمبود این پروتئین و ویتامین های موثره در ساخت کلاژن ،پیری ، چین و چروک،افتادگی و باز شدن منافذ پوست سراغ پوست می آید، و برای تحریک بدن به تولید پروتئین کلاژن نیاز به مصرف مکملهای های کلاژنی الزامی می باشد .
پوست از دو لایه تشکیل شده است: لایه ی خارجی پوست که اپیدرم نامیده می شود و بعنوان یک سد طبیعی مانع ورود عوامل مضر به بدن می شود. لایه ی داخلی که درم نامیده می شودکه حاوی بافت همبندی بوده و عروق و اعصاب و بافت پشتیبان پوست را در خود جای می دهد. اغلب چین و چروک های پوستی در لایه ی داخلی پوست یعنی درم ایجاد می شوند. سطح درونی نیازمند تغذیه ی مناسب است تا ساختار درم ، شامل کلاژن الاستین و عوامل حافظ رطوبت را استحکام بخشد.این پروتئین کلاژن نیاز پوست شما را تامین می کند.
تمامی علائم پیری شامل خشکی ، ازدست دادن شادابی ، خطوط ریز و چروک ها نشان دهنده اتفاقاتی است که در لایه های پائین تر یعنی درم رخ می دهد.
کیفیت و ظاهر کلی پوست ، استحکام و خاصیت ارتجاعی آن در لایه ی عمیق تر یعنی درم که نزدیک به سطح پوست می باشد تعیین می شود.
بخشی از اثرات عصاره ی گیاه آلوئه ورا:زخمها و اسکار ( جای زخم ) را بهبود می بخشد و می تواند پوست را کاملا ترمیم کند . پوست های بسیار سوخته و خشک را درمان می کند . کلسترول و قند خون را کاهش می دهد . به بازسازی گلبولهای قرمز خون کمک می کند . به توازن حالت اسیدی و بازی(PH) برای سوخت و ساز در بدن کمک می کند ، سیستم گوارشی را درمان می کند . در جهت تسکین دردهای همورئیدی می تواند بسیار مفید باشد، املاح معدنی ، ویتامین ها ، آنزیمها و مواد مغذی را افزایش دهد . سلولهای شکسته شده ی پوست را ترمیم می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند .
گیاه پوراریا میریفیکا (Pueraria Mirifica) :کارایی پوراریا میریفیکا از لحاظ علمی ثابت شده است و خانمها در چندین دهه ی اخیر برای داشتن سینه های بزرگتر، سفت تر و دایره ای تر از آن استفاده کرده اند. این گیاه ویژگی های مثبت فراوانی از قبیل تاثیر بر کیفیت پوست، مو و ناخن دارد. پوراریا میریفیکا علائم آزار دهنده ی یائسگی از قبیل نوسانات خلق و خو، گرگرفتگی، اختلالات قلبی و عروقی، پوکی استخوان و غیره را کاهش می دهد.
این گیاه به مردان کمک می کند تا ماهیچه را تا بالاترین کارکرد خود به عنوان بهبود پوست بسازند و به رفع مشکلات آکنه آنان هم کمک خواهد کرد .
بخشی ازاثرات عصاره ی گیاه پوراریا میریفیکا :پیامدهای ناشی از بزرگ شدن پستان را بهبود می بخشد . مشکلات و دردهای پریود ماهانه ی خانمها را برطرف می کند جایگزین عمل جراحی سینه و بهبود و اصلاح فرم سینه می باشد . باعث سفت و بزرگتر شدن و به طور کلی اصلاح سایز سینه می شود و باسن را فرم دهی و پوست آن را بالا می کشد. نوک سینه را روشن تر کرده و چین و چروک اطراف آن را از بین می برد،سینه ها را زیبا نگه می دارد حتی زمانی که به نوزاد خود شیر می دهید. کمک می کند تا پوست نرم و صاف تر شود،باعث احیای پوست خسته و کسل کننده می شود،اندازه منافذ پوست را کاهش می دهد و از چرب شدن پوست صورت جلوگیری می کند، جای آکنه یا جوش را بر طرف می کند و سیاهی زیر چشم را درمان می کند،می تواند از پیری پوست جلوگبری کند.
رحم را به سمت بالاتر می کشد، ترشحات واژن و چرخه دوره ناپایدارخانم ها را درمان می کند،مهبل و مایع طبیعی در مهبل را مرطوب نگه می دارد،از آلوده شدن مثانه و واژن پیشگیری می کند،عضلات دیواره واژن را تبدیل به الاستیک بیشتر می کند(افتادگی پوست را از بین می برد) ، از شکننده شدن ناخن ها جلوگیری می کندوناخن سالم، قوی و زیبا می شود، از آسیب دیدن موجلوگیری می کند،کمک به رشد مو کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند، باعث لاغری و تغییر شکل بدن می شود،از شل شدن پوست جلوگیری می کند.
پروتئین ال گلوتاتیون:گلوتاتیون که به نام GSH هم شناخته می شود، آنتی اکسیدانی است که در همه ی سلولهای بدن یافت می شود . هم چنین از آن به عنوان بهترین دفاع بدن در برابر آسیبهای ناشی از وجود رادیکالهای آزاد و توکسین ( سم ) ها نام برده می شود . GSH با اکسیده شدن مبارزه می کند . اکسیده شدن، واکنش شیمیایی است که طی آن اکسیژن با یک مولکول دیگر ترکیب می شود . این ترکیب شدن اکسیژن با یک مولکول یا اتم شبیه حالتی است که یک همسایه ی بد در همسایگی تان قرار می گیرد و موجب نقل مکان دیگر مولکولها یا اتمها می گردد . این واکنش موجب انتقال هیدروژن و یک یا چند الکترون می گردد . واکنش اکسیداسیون موجب تولید رادیکالهای آزاد می گردد . رادیکالهای آزاد ترکیبات ارگانیکی هستند که ثابت نیستند و خواهان ترکیب شدن با مولکولهای دیگر هستند . دلیل بروز بسیاری از بیماری ها ، آسیب دیدن بافتهای بدن و حتی پیری پوست، نتیجه ی ترکیب شدن رادیکاهای آزاد با دیگر مولکولها می باشد . گلوتاتیون استاد آنتی اکسیدان ها نامیده می شود و شهرتش تمام قاره ی آسیا را فرا گرفته، چرا که تمام آسیایی ها خواهان رسیدن به پوستی سفید و بی عیب و نقص هستند . گلوتاتیون کلید زیبایی و طول عمر است .
مزایای ال.گلوتاتیون در بدن:پوست را سفید وخالهای تیره را برطرف می کند . مانع از جوش زدن می گردد و جای جوش را برطرف می کند . ضد پیری و ضد چروک است و پوست را لطیف ، شاداب و براق می سازد . مراحل بهبود زخمها را سریعتر می کند . تقریبابا هر نوع بیماری مبارزه می کند، به خصوص کسانی که در اثر بالا رفتن سن از رادیکال های آزاد آسیب می بینند.
درمان بسیاری از بیماریها، از جمله سرطان، فشار خون بالا، بیماری پارکینسون، بیماری آلزایمر، آب مروارید، و ناباروری در مردان می باشد.
گلوتاتیون به کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی در مبارزه با سرطان کمک می کند. طبق نتیجه های بدست آمده گلوتاتیون سلول های سرطانی را از بین برده و سلول های طبیعی را تقویت می کند.
به کبد کمک میکند تا مواد شیمیایی و آلاینده ها را به راحتی از بدن خارج کند،DNAرا تقویت کرده و متابولیسم سلول های سرطانی را ضعیف می کند.باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود.پیشگیری از اکسیداسیون چربی می کند ومحافظ سلول ها از آسیب ناشی از پراکسید هیدروژن به رادیکال آزاد می باشد.

بخشی از اثرات کلاژن دریایی هیدرولیز شده ازیک نوع ماهی:کمک به احیای پوست و جوان شدن آن در مدت 2 – 4 هفته پس از مصرف آن می کند،پوست را جوان و سالم نشان می دهد.از چین و چروک و خشک بودن پوست جلوگیری می کند ،به ترمیم پاشنه های ترک خورده کمک می کند.قارچ ناخن را از بین می برد و به ترمیم و تقویت مو از داخل کمک می کند.
باعث فعال کردن بافت سوخت و ساز بدن می شود،با مصرف 1-2 ماه به درمان پوکی استخوان و آرتروز کمک می کند.به بدن احساس سالم و پر انرژی بودن می دهد.
بخشی از اثرات عصاره ی میوه گیلاس آسرولا Acelora Cherry :گیلاس آسرولا حاوی مقدار زیادی ویتامین C در مقایسه با انواع دیگر از میوه ها می باشد. حاوی 20 برابر ویتامین C بیشتر از میزان آن در پر تغال طبیعی و ارگانیک است.کمک به ترمیم سلول های پوست می کند.خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.باعث کاهش سردرد و بهبود سیستم ایمنی بدن می شود.
بخش از اثرات عصاره ی گوجه فرنگی:دارای میزان بالایی از ویتامینهایA و Cمی باشد، یک آنتی اکسیدان خوب شامل عنصر ضد سرطان به خصوص برای سرطان سینه، ریه و سرطان پروستات می باشد.استفاده مداوم از گوجه فرنگی طبیعی به زیبایی پوست و چشم کمک می کند. خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می دهد.
بخشی از اثرات عصاره ی گیاه موریندا Morinda 
باعث تشویق رشد بافتهای پوستی در بدن می شود،باعث سرعت بخشیدن به جذب مواد غذایی در دستگاه گوارش می شود،در بازگرداندن شور و نشاط و دوام از پروتئین های بدن (ضد پیری) نقش مهمی دارد،غنی از آنتی اکسیدان هایی می باشدکه روند پیری را کند می کنند ،دربازگرداندن سلول ها یا بافت های آسیب دیده به حالت اولیه بسیار موثر است (به تاخیر انداختن روند پیری)،مفید برای دیابت می باشد، آرتروز و فشار خون بالا را بر طرف می کند.برای مادران بعد از زایمان بسیار مفید می باشد.
 بخشی از اثرات عصاره ی گیاه Astaxanthin
باعث بهبود کیفیت پوست می شود. مانع از تخریب های پوستی ناشی از نور خورشید یاUV می شود ، باعث کاهش چین و چروک و لکه های ایجاد شده در اثر سن بالا می شود، سطح رطوبت پوست را بهبود می بخشد، باعث کشش و صافی پوست می شود،قوی ترین آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است و اندازه گیری شده است که چند برابر قوی تر از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و ویتامین C، بتا کاروتن، لوتین و یا پیکنو گنول می باشد،پوست را جوان و زیبا نشان می نماید،دردرمان انواع تاندونها موثر می باشد، در دردها و روان سازی مفاصل و کاهش درد عضلانی موثر است، ورم مفاصل و آرنج را بر طرف می کند ،می تواند به هر بخشی از سلول در داخل و خارج برسد.،می تواند از سد خونی مغزی برای محافظت از مغز و سیستم عصبی عبور کند.می تواند از سد خونی در شبکیه عبور کرده و از چشم ها حفاظت کند.
در هر بخشی از بدن ، اندام ها و پوست نقش موثری دارد.
نحوه مصرف و نوع بسته بندی :این محصول بصورت پودر در جعبه های 16 کیسه ای ( وزن هر کیسه یا ساچت 3.5 گرم) می باشد. برای اثر بخشی بیشتر مقدار هر بسته را مستقیما ً در داخل دهان بریزید و از آن جایی که طعم پرتقالی دارد، راحت شروع به جویدن آن نمایید . کسانی که جویدن پودر برایشان سخت است آن را به آرامی در دهان بریزند و با آب دهان مخلوط کنند و یا اینکه آن را با یک لیوان کوچک آب ( 100 میلی لیتر ) و یا هر آبمیوه ای که دوست دارند، مخلوط نموده و بنوشند .
برای کسب بهترین نتیجه می بایست یک ساعت از محصول قبل از صبحانه ( با شکم خالی ) و یک ساعت قبل از خواب مصرف شود . برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان مصرف با مشاور خود تماس بگیرید.

1- گیاه پوراریا میریفیکا (Pueraria Mirifica)،تعادل هورمونی ،فرم دهی،سفت کردن و افزایش سایز سینه و الاستیک و سفت شدن پوست:
کارایی گیاه پوراریا میریفیکا از لحاظ علمی ثابت شده است و خانمها در چندین دهه اخیر برای داشتن سینه های بزرگتر، سفت تر و گرد تر از آن استفاده کرده اند. این گیاه ویژگی های مثبت فراوانی از قبیل تاثیر بر کیفیت پوست، مو و ناخن دارد. پوراریا میریفیکا علائم  آزار دهنده یائسگی از قبیل نوسانات خلق و خو، گُرگرفتگی، اختلالات قلبی و عروقی، پوکی استخوان و غیره را کاهش می دهد.این گیاه به مردان کمک می کند تا ماهیچه را تا بالاترین کارکرد خود به عنوان بهبود پوست بسازند و به رفع مشکلات آکنه آنان هم کمک خواهد کرد.

 

• پیوراریا میریفیکا (کلمه میریفیکا از کلمه لاتین معجزه گرفته شده است) در طب تایلندی برای احیای جوانی زنان یائسه مورد استفاده بوده است؛ یکی از سه گیاه جوان کننده شناخته شده به همراه  Butea Superba و  Mucuna collettii  که دو جوان کننده محبوب دیگر هستند. Kwao Krua به عنوان پیوراریا میریفیکا که معمولا همراه دو گیاهی که در پیش ذکر شد خوانده می شود، ریشه گیاه است و غده های آن به عنوان ترکیبات فعال در نظر گرفته می شوند و خاصیت استروژنی بالقوه آن از سال 1952 مطرح شده است. گاهی تصور می شود که ضد سالخوردگی نیز می تواند باشد. 

 پیوراریا میریفیکا (Pueraria mirifica) به عنوان Kwao Krua یا Butea Superba نیز شناخته می شود) گیاهی است که در تایلند و میانمار یافت می شود. غدد آن (گوشت مانندی که زیر ریشه یا ساقه قرار گرفته) حاوی فیتواستروژنهایی از قبیل میرواسترول (miroestrol)، دئوکسی میرواسترول (deoxymiroestrol) و کامستان ها (coumestans) است. میروسترول و دئوکسی میرواسترول تنها در پیوراریا میریفیکا یافت میشوند. آنها بسیار قوی تر از ایزوفلاونهای سویا یا شبدر قرمز هستند و تحت بررسیها برای استفاده ممکن در درمان جایگزینی هورمونی قرار دارند. یکی از عوارض شگفت انگیز این گیاه دارویی عملکرد افزایش اندازه و سفتی سینه است. آزمایشهای انجام شده توسط دانشگاه Chulalongkorn تایلند نشان داد که درمان با پیوراریا میریفیکا میسر می ساخت که اندازه سینه تا 80 درصد افزایش یابد. آزمایش های بعدی انجام شده در انگلستان مشخص کرد که این گیاه تاثیرات مفیدی بر پوست، مو و نیز سینه دارد.

ژل گیاه آلوئه ورا

2- بخشی از اثرات عصاره ی گیاه آلوئه ورا:
زخمها و اسکار ( جای زخم ) را بهبود می بخشد و می تواند پوست را کاملا ترمیم کند . پوست های بسیار سوخته و خشک را درمان می کند . کلسترول و قند خون را کاهش می دهد . به بازسازی گلبولهای قرمز خون کمک می کند . به توازن حالت اسیدی و بازی(PH) برای سوخت و ساز در بدن کمک می کند ، سیستم گوارشی را درمان می کند . در جهت تسکین دردهای همورئیدی می تواند املاح معدنی ، ویتامین ها ، آنزیمها و مواد مغذی را افزایش دهد . سلولهای شکسته شده ی پوست را ترمیم می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

3- آنتی اکسیدانی قوی به نام(ال گلوتاتیون):آنتی اکسیدانی است که در همه سلولهای بدن یافت می شود . هم چنین از آن به عنوان بهترین دفاع بدن در برابر آسیبهای ناشی از وجود رادیکالهای آزاد و توکسین ( سم ) نام برده می شود . GSH یا ال گلوتاتیون با اکسیده شدن سلول ها مبارزه می کند.اکسیده شدن واکنش شیمیایی است که طی آن اکسیژن با یک مولکول دیگر ترکیب می شود.این ترکیب شدن اکسیژن با یک مولکول یا اتم شبیه حالتی است که یک همسایه بد در همسایگی تان قرار می گیرد و موجب نقل مکان دیگر مولکولها یا اتمها می گردد . این واکنش موجب انتقال هیدروژن  و یک یا چند الکترون می گردد .واکنش اکسیداسیون موجب تولید رادیکالهای آزاد می گردد .رادیکالهای آزاد ترکیبات ارگانیکی هستند که ثابت نیستند و خواهان ترکیب شدن با مولکولهای دیگر هستند.

دلیل بروز بسیاری از بیماری ها ، آسیب دیدن بافتهای بدن و حتی پیری پوست، نتیجه ترکیب شدن رادیکاهای آزاد با دیگر مولکول ها می باشد.ماده گلوتاتیون استاد آنتی اکسیدان ها نامیده می شود و شهرتش تمام قاره آسیا را فرا گرفته زیرا که تمام آسیایی ها خواهان رسیدن به پوستی سفید و بی عیب و نقص هستند.گلوتاتیون کلید زیبایی و طول عمر است

• مزایای آنتی اکسیدان ال.گلوتاتیون در بدن:
پوست را سفید و خال های تیره را برطرف می کند.مانع از جوش زدن می گردد و جای جوش را برطرف می کند.ضد پیری و ضد چروک است و پوست را لطیف ، شاداب و براق می سازد مراحل بهبود زخمها را سریعتر می کند.تقریبا هر نوع بیماری مبارزه می کند، به خصوص کسانی که در اثر بالا رفتن سن از رادیکال های آزاد آسیب می بینند.
درمان بسیاری از بیماریها، از جمله سرطان، فشار خون بالا، بیماری پارکینسون، بیماری آلزایمر، آب مروارید، و ناباروری در مردان می باشد.گلوتاتیون به کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی در مبارزه با سرطان کمک می کند. طبق نتیجه های بدست آمده گلوتاتیون سلول های سرطانی را از بین برده و سلول های طبیعی را تقویت می کند.
به کبد کمک می کند تا مواد شیمیایی و آلاینده ها را به راحتی از بدن خارج کند،   DNA را تقویت کرده و متابولیسم سلول های سرطانی را ضعیف می کند.باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود.پیشگیری از اکسیداسیون چربی می کند و محافظ سلول ها از آسیب ناشی از پراکسید هیدروژن به رادیکال آزاد می باشد.
4- بخشی از اثرات کلاژن دریایی هیدرولیز شده از ماهی مارین:
به احیای پوست و جوان شدن آن در مدت 2 - 4 هفته مصرف کمک می کند،پوست را جوان و سالم نشان می دهد.از چین و چروک و خشک بودن پوست جلوگیری می کند ،به ترمیم پاشنه های ترک خورده کمک می کند.قارچ ناخن را از بین می برد و به ترمیم و تقویت مو از داخل کمک می کند.باعث فعال کردن بافت سوخت و ساز بدن می شود،با مصرف 1-2 ماه به درمان پوکی استخوان و آرتروز کمک می کند.به بدن احساس سالم و پر انرژی بودن می دهد.

5- بخشی از اثرات عصاره ی میوه گیلاس آسرولا  Acelora Cherry در کلاژن آلوفیکا:
گیلاس آسرولا حاوی مقدار زیادی ویتامین C در مقایسه با انواع دیگر از میوه ها می باشد. حاوی 20 برابر ویتامین C بیشتر از میزان آن در پرتغال طبیعی است.کمک به ترمیم سلول های پوست می کند.خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.باعث کاهش سردرد و بهبود سیستم ایمنی بدن می شود.

آنتی اکسیدان و ویتامین c

6- بخش از اثرات عصاره ی گوجه فرنگی در مکمل غذایی کلاژن آلوفیکا:
دارای میزان بالایی از ویتامینهایA و Cمی باشد، یک آنتی اکسیدان خوب شامل عنصر ضد سرطان به خصوص برای سرطان سینه، ریه و سرطان پروستات می باشد.استفاده مداوم از گوجه فرنگی طبیعی به زیبایی پوست و چشم کمک می کند. خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می دهد.

خواص آنتی اکسیدان گوجه فرنگی و زیبایی پوست

7- بخشی از اثرات عصاره ی گیاه موریند اMorinda در مکمل غذایی کلاژن آلوفیکا:
باعث تشویق رشد بافتهای پوستی در بدن می شود،باعث سرعت بخشیدن به جذب مواد غذایی در دستگاه گوارش می شود،در بازگرداندن شور و نشاط و دوام از پروتئین های بدن (ضد پیری) نقش مهمی دارد،غنی از آنتی اکسیدان هایی می باشدکه روند پیری را کند می کنند ،دربازگرداندن سلول ها یا بافت های آسیب دیده به حالت اولیه بسیار موثر است (به تاخیر انداختن روند پیری)،مفید برای افراد مبتلا به بیماری دیابت می باشد، آرتروز و فشار خون بالا را بر طرف می کند.برای مادران بعد از زایمان بسیار مفید می باشد.

آنتی اکسیدان قوی و کلاژن سازی

8- بخشی از اثرات آنتی اکسیدان Astaxanthin در مکمل غذایی کلاژن آلوفیکا:
باعث بهبود کیفیت پوست می شود. مانع از تخریب های پوستی ناشی از نور خورشید یا UV می شود ، باعث کاهش چین و چروک و لکه های ایجاد شده در اثر سن بالا می شود، سطح رطوبت پوست را بهبود می بخشد، باعث کشش و صافی پوست می شود،قوی ترین آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است و اندازه گیری شده است  که چند برابر قوی تر از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و ویتامین C، بتا کاروتن، لوتین و یا پیکنو گنول می باشد،پوست را جوان و زیبا نشان می نماید،در درمان انواع تاندون ها موثر می باشد، در دردها و روان سازی مفاصل و کاهش درد عضلانی موثر است، ورم مفاصل و آرنج را بر طرف می کند ،می تواند به هر بخشی از سلول در داخل و خارج برسد.،می تواند از سد خونی مغزی برای محافظت از مغز و سیستم عصبی عبور کند.می تواند از سد خونی در شبکیه عبور کرده و از چشم ها حفاظت کند.در هر بخشی از بدن ، اندام ها و پوست نقش موثری دارد.

موارد منع مصرف این محصول:هیج اثر جانبی قابل توجهی برای این محصول گزارش نشده است.

اقدامات احتیاطی:گروه معدودی از افراد که به غذاهای دریایی حساسیت شدید دارند ممکن است با خوردن این محصول آلرژی یا کهیر بزنند.برای درمان آلرژی می توانید از گرده زنبور عسل در این سایت با نام بی پولن استفاده نمایید.

بارداری وشیر دهی مادر:خانمهای باردار قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.در موارد شیردهی این محصول برای مادران خطری در پی نخواهد داشت و قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

کیست تخمدان یا فیبروم رحمی و مشکل ترشحات هورمونی:در این موارد لطفا با ما تماس بگیرید تا به شما محصولات دیگه ای توصیه شود.

مشکلات گوارشی زیاد،نفخ ،یبوست ،اسهال ،رفلکس معده،کم کاری یا پرکاری اسید معده، کولیت،زخم معده ،اثنی عشر ،دل درد:این افراد در تمام مکمل ها و غذای روزانه دچار عدم هضم و جذب غذایی مناسب هستند و به نتیجه دلخواه نمی رسند و بهتر است قبل از مصرف هر چیزی از ژل آلوئه ورا باربادنسیس میلر و قرص سبزیجات یا قرص لسیوم پلاس استفاده کنند.

 

توجه کنید،محصولات مورد بحث شده در این مقاله و سایت دارو نیستند و برای تشخیص،کاهش،درمان یا جلوگیری از یک بیماری خاص و یا طبقه ای از بیماری نیست.در صورتی که مشکل خاص یا بیماری دارید با پزشک خود مشورت کنید.

پروتئین کالژن به صورت پودر کالژن موجود است

قیمت پودر کالژن

نظرات 6 + ارسال نظر
سیاوش فیروزی چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ب.ظ

با سلام.میخواستم ببینم قیمت این پودر چند است و ایا به شهرستان ها هم ارسال میکنید.من بیرجند هستم.

e2 دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.e2khodam.blogsky.com

سلام
اهواز هستم و قصد خرید کلاژن خوراکی رو داشتم
اما قیمتی ذکر نشده و اینکه کجای شهر میتونم تهیه کنم ؟

لیلا یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام
اهواز هستم و قصد خرید کلاژن خوراکی رو داشتم
اما قیمتی ذکر نشده و اینکه کجای شهر میتونم تهیه کنم ؟

فاطمه محمودخانی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:42 ب.ظ

چطور میتونم این محصول رو تهیه کنم
شماره من 09128689684...لطفا پاسخ بدید

افسانه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:26 ب.ظ

آدرس تون رو بگین لطفاً

محبوبه یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:10 ق.ظ

سلام من پودر کلاژن مبخوام
لطفا تلفن خودتون رو برام ایمیل کنید
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد